Żory: Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach
Numer ogłoszenia: 330786 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach , ul. Wolności 36A, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341751, faks 032 4341547.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach tj. Hali Widowiskowo-Sportowej ul. Folwarecka 10, Basenu Krytego ul. Wodzisławska 3 A, Lodowiska demontowalnego przy ul. Folwareckiej 10, budynku administracyjnego ze stadionem przy ul.Wolności 36 A, Modelarnii -PU -18 os. 700 lecia, przystań kajakowa Śmieszek, ul Śmieszek 2. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD - Vattenfall Dystrybution Poland S.A. z siedzibą w Gliwicach. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej dla 6 punktów poboru energii elektrycznej. Ogółem szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie dostawy wynosi 1129,800 MWh w tym energia rozliczana: a) całodobowo: - w grupie taryfowej C21 250,000 MWh - w grupie taryfowej C11 13,000 MWh b) W grupie taryfowej B23 - strefa I - szczyt przedpołudniowy 202,200 MWh - strefa II - szczyt popołudniowy 117,400MkWh - strefa III - pozostałe godziny doby 547,200 MWh 4. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru zostały przedstawione w załączniku nr 3 do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu promesy zawarcia lub zawartej generalnej umowy dystrybucyjnej z Vattenfall Distribution Poland S.A. Gliwice

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana -przyczyna lub okoliczności: Likwidacja istniejących punktów poboru energii. Skutek: Zmniejszenie zużycia energii, aneks do umowy. 2. Zmiana - przyczyna lub okoliczności: Powstanie nowego punktu poboru energii. Skutek: Zwiększenie zużycia energii wg wskazań licznika z zachowaniem stałych cen energii elektrycznej, aneks do umowy. 3. Zmiana -przyczyna: Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego.Skutek: Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy: kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, stawki podatku akcyzowego - aneks do umowy. 4. Zmiana -przyczyna lub okoliczność: Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 5. Zmiana - przyczyna lub okoliczność: Zmiana przez Wykonawcę podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe. skutek: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zory.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, 44-240 Żory, ul. Wolności 36 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 44-240 Żory, ul. Wolności 36 A, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie